Birou Vacante & Corporate
Str. 13 Decembrie 31
Brasov / 500199 - Romania

Politica in domeniul calitatii

SMART TOURS SRL desfăşoară Activitati ale tur-operatorilor şi declară simplu:

  • Calitatea este principiul fundamental al afacerii pentru SMART TOURS SRL;
  • Calitatea înseamnă să furnizăm clienţilor noştri servicii care să le satisfacă pe deplin cerinţele.
  • Îmbunătăţirea calităţii este responsabilitatea fiecărui angajat al societăţii;
  • Maximizarea satisfacerii clientului va maximiza profitabilitatea şi segmentul de piaţă.

 

Calitatea nu este un element aleatoriu, ci rezultatul unei politici si unei structuri elaborate si dezvoltate pas cu pas pe parcursul perioadei de existenţă a SMART TOURS SRL, ce are la bază o structură căreia îi este asigurată permanent soliditatea.
Obţinerea si menţinerea calităţii reprezintă angajamentul şi participarea întregului personal al societăţii şi reprezintă aspectul esenţial al unei bune gestiuni la care managementul calităţii răspunde prin planificare, definirea responsabilităţilor şi competenţelor necesare, alocarea de resurse, pregătirea personalului pentru utilizarea mijloacelor materiale puse la dispoziţie în mod eficient şi in condiţii corespunzătoare.

 

Responsabilitatea realizării obiectivelor calităţii aparţine conducerii firmei şi Reprezentantului managementului pentru calitate, numit în persoana Responsabilului Calitate. Atingerea acestui nivel se face prin implementarea şi menţinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008.

Obiectivele relevante sunt următoarele:
–          Numărul de reclamaţii să fie 0;
–          Nivelul de satisfacţie să fie excelent.

 

Sistemul calităţii acordă încredere şi furnizează probe şi dovezi obiective care atestă că serviciile furnizate de SMART TOURS SRL satisfac cerinţele exprimate şi implicite ale clienţilor precum şi cerinţele legale şi de reglementare.

 

Explicitarea dispoziţiilor date de conducerea şi metodele de lucru folosite pentru construirea, implementarea şi menţinerea  sistemului calităţii sunt materializate în Manualul calităţii si procedurile care-l completează.

 

Toţi angajaţii firmei sunt obligaţi să respecte în munca lor aceste documente in toate fazele de aplicare a lor.

Director General /  Alexandru Pop                                                              Data: 21.04.2014